Jaha, det ger ju resultat att ligga i...! Ännu ett UFO är nu färdigt! En svart väst i akrylgarn blev det. Hittade mönstret för ett antal år sen i en veckotidning, kan ha varit Allers eventuellt, minns inte riktigt. Började även sticka på den för ett antal år sen...
Det var grymt svårt att välja knappar, tyckte jag. Svarta som smälter in, eller några crazy som bryter av. Det blev det sistnämnda. Ändå helt okej. Den värmer bra i alla fall.
Mönstret var lättstickat, men effektfullt ändå.
Passar en frusen själ. Eller en varmblodig som inte vill ha på sig en hel kofta.
Lättanvänd och bra att ha. En ypperlig kombination! Ha en underbar vecka!
2 kommentarer:
Jättefin, bra jobbar! Visst är det kul när man hittar halvfärdiga projekt liggandes. Plötsligt tar det inte så lång tid att få det färdigt! Snabba resultat!
Den blev jättefin!
Kram Lena.
Skicka en kommentar