Snön lyser vit på taken...
En pudervit stilla morgon med kokta ägg, mackor och nybryggt kaffe. Sitter och filosoferar. Tänker att det var bra att vi förberedde balkongen för vintern nu i helgen. De kvarvarande växterna fick vika hädan. Istället får en växt av artificellt slag pryda där ute. Inte helt fel det heller.
Endast en liten stjälk minner om sommaren som var.
Välkommen in i sköna värmen, du lilla blomknopp!
Önskar dig en skön start på dagen och en fin vecka!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar