måndag 15 oktober 2012

Alien!

Vår fina söta Hjärtan-på-tråd har fått en märklig utväxt...


Vad är detta? Har aldrig sett något liknande! Vet du vad det kan vara??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser spännande ut! Vad kan det bli av detta? Har aldrig sett något sånt.
Hälsningar LW.

Mmatilda sa...

Jag har aldrig sett nån sån heller, men det måste väl vara en fröskida? Du får vänta och se vad det blir av den!