Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
lördag 26 juli 2014
Kvällstemperatur
Jaha.
Lägg mycket noga märke till att jag klagar inte. Det är ett faktum. Ett konstaterande från min sida. Och jag har inte frusit på flera veckor. Bara en sån sak.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Oj,oj! Vilken värme! Är det verkligen Umeå? Så skönt att slippa frysa. Kram Lena.
1 kommentar:
Oj,oj! Vilken värme! Är det verkligen Umeå? Så skönt att slippa frysa. Kram Lena.
Skicka en kommentar