lördag 26 juli 2014

Kvällstemperatur

Jaha.


Lägg mycket noga märke till att jag klagar inte. Det är ett faktum. Ett konstaterande från min sida. Och jag har inte frusit på flera veckor. Bara en sån sak.


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj,oj! Vilken värme! Är det verkligen Umeå? Så skönt att slippa frysa. Kram Lena.