onsdag 2 juli 2014

Beredd

Nu öser regnet ner. Tur att vi är beredda i vår stad. Om utifall att. Liksom.




Kom an bara, regnet! Vi hoppas det blir en god match.




4 kommentarer:

Eva Hudin sa...

Åh, vilken kul grej! Härliga bilder, underbar idé!
/Eva

Saras pyssel sa...

Häftigt! Är det i skulpturparken?

Anonym sa...

Oj! Vad är det för underliga saker som händer i Umeå? Färggrant och speciellt.
Hälsningar Lena.

marremorr sa...

Kom och titta på Energicentrum i Klabböle! Där finns dessa fina skapelser just nu.