Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Åh, vilken kul grej! Härliga bilder, underbar idé!/Eva
Häftigt! Är det i skulpturparken?
Oj! Vad är det för underliga saker som händer i Umeå? Färggrant och speciellt.Hälsningar Lena.
Kom och titta på Energicentrum i Klabböle! Där finns dessa fina skapelser just nu.
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Åh, vilken kul grej! Härliga bilder, underbar idé!
/Eva
Häftigt! Är det i skulpturparken?
Oj! Vad är det för underliga saker som händer i Umeå? Färggrant och speciellt.
Hälsningar Lena.
Kom och titta på Energicentrum i Klabböle! Där finns dessa fina skapelser just nu.
Skicka en kommentar