Jag stickade en Solstråletopp. Mönstret är från Pickles. Garnet likaså.
Stickor nr 3,5. En rolig stickning som snabbt blev färdig.
Den värmer lika gott som solens strålar.
Tjingeling!
Önskar dig en fin fredag! Kram!
8 kommentarer:
En strålande stickning helt enkelt!
Tack så mycket :)
Så fin tröja och bilder :)
Så snygg!Kram Lena.
Så snygg! Vill ha :-) Kram
En riktigt härlig vårtröja!!
Så glad jag blir att ni gillar den! Tack snälla!=0)
Superfräsch! Lysande, helt enkelt ;D
Du och den strålar i kapp med solen!
Hoppas allt är väl däruppe!
Kram i mängd
Skicka en kommentar