fredag 9 maj 2014

Solstråletopp!

Jag stickade en Solstråletopp. Mönstret är från Pickles. Garnet likaså.



Stickor nr 3,5. En rolig stickning som snabbt blev färdig.



Den värmer lika gott som solens strålar.





Tjingeling!

Önskar dig en fin fredag! Kram!

8 kommentarer:

Mmatilda sa...

En strålande stickning helt enkelt!

Bland nystan o papper sa...

Tack så mycket :)

Så fin tröja och bilder :)

Anonym sa...

Så snygg!Kram Lena.

Snögumman sa...

Så snygg! Vill ha :-) Kram

Elisabeth T sa...

En riktigt härlig vårtröja!!

marremorr sa...

Så glad jag blir att ni gillar den! Tack snälla!=0)

Yarn-Madness sa...

Superfräsch! Lysande, helt enkelt ;D

Carol sa...

Du och den strålar i kapp med solen!
Hoppas allt är väl däruppe!
Kram i mängd