Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
De är jättesöta dina svarta och spräckliga katter! Jag kan bara beklaga att mitt kök är blått i stället för jordfärgat och katten är gul...
Fina katter. Kul med det spräckliga garnet.Hälsningar Lena.
Så söta! Skulle vilja göra till min dotter. Är det eget mönster?
Kul att ni gillar dem! Grundmönstret har jag ju fått av min mamma som har fått det av sin väninna som har fått det av en kollega som i sin tur har fått det.. Har ändrat några små detaljer så de blir som jag vill hadem.;0)
Vad kul med olika karaktärer på dem! Snyggt! :D
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
De är jättesöta dina svarta och spräckliga katter! Jag kan bara beklaga att mitt kök är blått i stället för jordfärgat och katten är gul...
Fina katter. Kul med det spräckliga garnet.Hälsningar Lena.
Så söta! Skulle vilja göra till min dotter. Är det eget mönster?
Kul att ni gillar dem! Grundmönstret har jag ju fått av min mamma som har fått det av sin väninna som har fått det av en kollega som i sin tur har fått det.. Har ändrat några små detaljer så de blir som jag vill ha
dem.;0)
Vad kul med olika karaktärer på dem! Snyggt! :D
Skicka en kommentar