torsdag 11 oktober 2012

Höstfärger

Idag inspirerades jag av alla vackra höstfärger ute och stickade ett par pulsvärmare. Kanske får de följa med på skogsutflykten i morgon bitti.



1 kommentar:

Syster Elin sa...

Fina! Ja, något värmande behövs nu. Det är kkkkallt ute!!