torsdag 4 oktober 2012

Jämjögården

Så var då årets Ölands skördefest till ända! Även Jämjögården slår igen sina portar för den här gången.




Tack alla ni som stöttade flickornas skolavgifter i Tanzania genom att köpa något alster!



Ni är guld värda!! 

1 kommentar:

Carol sa...

Så fint det var där! Vad fick du sålt? Fattar inte att du hinner sticka så mycket som du gör! Både till försäljning och egna UFOn.. amazing! Kramis