tisdag 2 oktober 2012

Höstlunch

Kollegan och jag hade tid över på lunchen idag. Vi satt bekvämt nerdegade på ett fik när jag fick ett infall och frågade om vi inte skulle gå ut på en promenad. Sagt och gjort! Vi begav oss ut. Ut i den härliga höstdagen!



Det börjar bli så fantastiskt färgrikt nu. Hela naturen förbereder sig för den stundande kylan.. Vi andades frisk luft och lapade solsken...


Har du tänkt på vad björkar är orginellt vackra egentligen? Med sina stammar och skira lövverk...






En så härlig stund vi fick där ute på vår promenad i solen. En stund av avkoppling, frisk luft, motion och andhämtning. Välbehövligt.

3 kommentarer:

Mmatilda sa...

Fantastiskt vackra bilder du har tagit!!!

Pia sa...

Åh va härliga bilder!! Ja, just björkar är ju supervackra tycker jag.. Och på våren, med de där sprillans nya löven.. wow, vilken skapelse! :)
Kram!

Anonym sa...

Är det så här att jobba så känns det bättre att komma tillbaka snart ;-)
Ja, naturen är förunderlig! Tur att vi kan stanna upp ibland och njuta!!
Kram ET