måndag 30 juli 2012

Hrrrmff..!!

Om jag har på mig glasögonen ser jag inte när jag stickar den här spetsen - tar jag av mig glasögonen ser jag inte stickbeskrivningen. Detta är ett problem!!


får nog göra solhälsningen några gånger plus några andra yogaövningar så kanske det känns bättre. Eventuellt. Eller så skyndar jag mig att sticka, så är det fort över. Också ett alternativ.

1 kommentar:

Mmatilda sa...

Du måste nog ta med stickningen till optikern för att prova ut lämpliga glasögon!