Detta vykortsmotiv målade jag 2003, sedan dess har jag blivit fru och bytt efternamn!=0) Blommorna fanns i min morbrors trädgård den sommaren.
Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
onsdag 4 juli 2012
Utställning
Har hållit på att förbereda en liten utställning i Församlingshemmet i Gärdslösa på Öland, den börjar på måndag den 9 juli. Där finns mina grytlappar, vykort, nyckelhållare och pulsvärmare. En fin och underbar vän kommer att ha bordstabletter, glasunderlägg, kylskåpsmagneter och annat fint där också. Välkommen att titta in om du har vägarna förbi!
Detta vykortsmotiv målade jag 2003, sedan dess har jag blivit fru och bytt efternamn!=0) Blommorna fanns i min morbrors trädgård den sommaren.
Detta vykortsmotiv målade jag 2003, sedan dess har jag blivit fru och bytt efternamn!=0) Blommorna fanns i min morbrors trädgård den sommaren.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
6 kommentarer:
Åh så fina pulsvärmare! Vill HA!!!!! :-) OCh toppen med prislistan! Kram och lycka till med utställningen!
Tack!=0)
Men!! På ÖLAND?? Hur ska det gå?
Åh, det går alldeles utmärkt! Jag har en agent där som fixar..!;0))
Fantastiskt vykort! Och såna där pulsvärmare kan vi väl prata mer om när vintern närmar sig ;-)
Tack, Anna! Ja, absolut! Vintern lär ju dyka upp, oavsett om vi vill eller inte vill...
Skicka en kommentar