Ovanstående nödkitväska har jag virkat i akrylgarn med detaljer i ullgarn.
Denna virkade jag i Sunny bomullsgarn.
Och denna likaså. Bra att ha en praktisk liten nödkitväska i handväskan. En fördel om den är snygg också. Så det blir nog till att sätta virknålen i handen och virka några fler färger och modeller!
5 kommentarer:
Fina kreationer och bra att ha! Jag måste även ha en förpackning Eezeneo migränmedicin i min nödkitväska, kan behövas väldigt plötsligt.
Åh helt underbara! Fick genast en beställning från Ebba på en lila :-). (Jag är snart klar med den stickade väskan, måste ju få den klar innan nåt nytt påbörjas...)
Kram Elisabeth T
Sån bra idé! Var får du alla såna ifrån?? Du sprudlar Marie! Underbart... Hur går det på utställningen? Kramis
Den var ju jättefin! Vilken bra idé med blomman och pärlknappen! Riktigt snyggt blev det.
Kul att ni gillar dem!=0))
Skicka en kommentar