tisdag 10 juli 2012

Nödkitväska!

Har designat nödkitväskor som alla ansedda damer bör ha i sin handväska!;0) Där det får plats bindor, några tamponger, kanske en näsduk, ett läppstift, ja, du vet - alla dessa nödvändiga grejer vi kvinnor bara måste ha med oss, typ.




Ovanstående nödkitväska har jag virkat i akrylgarn med detaljer i ullgarn.




Denna virkade jag i Sunny bomullsgarn.





Och denna likaså. Bra att ha en praktisk liten nödkitväska i handväskan. En fördel om den är snygg också. Så det blir nog till att sätta virknålen i handen och virka några fler färger och modeller!


5 kommentarer:

Mmatilda sa...

Fina kreationer och bra att ha! Jag måste även ha en förpackning Eezeneo migränmedicin i min nödkitväska, kan behövas väldigt plötsligt.

Anonym sa...

Åh helt underbara! Fick genast en beställning från Ebba på en lila :-). (Jag är snart klar med den stickade väskan, måste ju få den klar innan nåt nytt påbörjas...)
Kram Elisabeth T

Carol sa...

Sån bra idé! Var får du alla såna ifrån?? Du sprudlar Marie! Underbart... Hur går det på utställningen? Kramis

Maria sa...

Den var ju jättefin! Vilken bra idé med blomman och pärlknappen! Riktigt snyggt blev det.

marremorr sa...

Kul att ni gillar dem!=0))