söndag 8 juli 2012

Strandfirande

En underbar dag med en underbar vän som fyllde år. På en underbar strand kom en gäng vänner från olika håll för att fira. En underbar tårta på ett underbart bord bars dit.



Underbart jordgubbsbubbel och underbart knytkalas förtärdes. Underbart umgänge med underbar utsikt.


Senare en underbar visit hos två av de underbara vännerna till deras underbara hus med en underbar trädgård!! Underbar mat och samvaro igen.

Åååhh..!!! En sån U N D E R B A R dag!!!!!!


Inga kommentarer: