onsdag 25 juli 2012

Ändrade planer

Det bidde ingen nödkitväska. Det bidde en plånbok! Tror jag. När jag virkat färdigt upptäckte jag att kontokorten passar perfekt i den lilla bagen! Strålande! Så den får nog bli en plånbok då.





3 kommentarer:

Mmatilda sa...

Det var en söt plånbok! Hoppas du har en säker stängning!

marremorr sa...

Jajamänsan! Den är tjuvarnas mardröm!;0)

Pia sa...

Åh så söt och vilket gulligt.. ja vad tusan heter det? Märket med designerns namn!!! ;)