Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
onsdag 25 juli 2012
Ändrade planer
Det bidde ingen nödkitväska. Det bidde en plånbok! Tror jag. När jag virkat färdigt upptäckte jag att kontokorten passar perfekt i den lilla bagen! Strålande! Så den får nog bli en plånbok då.
3 kommentarer:
Det var en söt plånbok! Hoppas du har en säker stängning!
Jajamänsan! Den är tjuvarnas mardröm!;0)
Åh så söt och vilket gulligt.. ja vad tusan heter det? Märket med designerns namn!!! ;)
Skicka en kommentar