Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Oh kära nån, vilket otroligt mönster!! Lycka till! Sägen jag - som bara stickar sjalar i rätstickning och tjocka stickor..
Tack! Kom på att det smartaste var nog inte att gå på hur snygg den blir, utan hur lätt den är att sticka. Kom på att det här kanske inte var något sjal-stickerska-nybörjar-mönster. Man lär så länge man lever! Utmaningar är till för att vinnas!!=0)
Välkommen! :)Så snyggt det blir!! Får ses på sjalstickning nån dag.
Tack Snögumman! Ja, det skulle vara kul att ses!=0)
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Oh kära nån, vilket otroligt mönster!! Lycka till! Sägen jag - som bara stickar sjalar i rätstickning och tjocka stickor..
Tack! Kom på att det smartaste var nog inte att gå på hur snygg den blir, utan hur lätt den är att sticka. Kom på att det här kanske inte var något sjal-stickerska-nybörjar-mönster. Man lär så länge man lever! Utmaningar är till för att vinnas!!=0)
Välkommen! :)
Så snyggt det blir!! Får ses på sjalstickning nån dag.
Tack Snögumman! Ja, det skulle vara kul att ses!=0)
Skicka en kommentar