lördag 7 juli 2012

Oj oj!!

Nu har även jag hamnat i sjal-stickar-träsket..!


Hjälp!! Hur ska det gå...!


4 kommentarer:

Carol sa...

Oh kära nån, vilket otroligt mönster!! Lycka till! Sägen jag - som bara stickar sjalar i rätstickning och tjocka stickor..

marremorr sa...

Tack! Kom på att det smartaste var nog inte att gå på hur snygg den blir, utan hur lätt den är att sticka. Kom på att det här kanske inte var något sjal-stickerska-nybörjar-mönster. Man lär så länge man lever! Utmaningar är till för att vinnas!!=0)

Snögumman sa...

Välkommen! :)
Så snyggt det blir!! Får ses på sjalstickning nån dag.

marremorr sa...

Tack Snögumman! Ja, det skulle vara kul att ses!=0)