Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
torsdag 19 juli 2012
Återhämtning
Fick möjlighet idag att bara sitta ner, avnjuta en god kopp kaffe och bara vara... så härligt med en stunds avkoppling, flyta med i nuet, lyssna till det svängiga musikgunget i högtalarna, höra tonårstjejernas prat från bordet bredvid, titta planlöst ut genom fönstret på alla shoppingsugna människor i solskenet och långsamt dricka mitt kaffe - det är väl det som kallas mindfulness - att njuta av, och vara i stunden, här och nu.
Etiketter:
mys
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Åh! Det låter underbart. Man blir bara så glad och tillfreds när man läser och ser din blogg. Kram.
Lena.
Ja, det är också viktigt i livet att kunna stressa ner och bara vara! / Annika
Underbart! Det har jag just gjort i min egen soffa. Dock utan tonårsprat eller musik. Det lär bli nästa vecka! :-)
Lät himmelskt mysigt!! :)
Skicka en kommentar