onsdag 18 juli 2012

Tomathopp!



Sitter på balkongen och chillar.. Har precis ätit hemmagjord potatissallad med kycklingkorv, mums! Kollar upp på tomatplantorna... Joo, minsann!!!





Det blir nog några tomater i alla fall!!!! Finns det liv finns det hopp, eller hur?

1 kommentar:

Carol sa...

Stort grattis till tomaterna!! Tro är att aldrig ge upp.. även då det ser "fruktlöst" ut! :-) Ha en fin dag!