tisdag 3 juli 2012

Prydnad!

Idag fick vi rabarber! Hon hade till och med knutit en fin rosett runt! Det skänkte prydnad både till rabarern och min dag!


Tack, kära du! Jag blev så glad! En sån vardagslyx att få njuta av ljummen rabarberkräm, kokt med kanel och vanilj, en helt vanlig tisdagskväll. Mums!!


Inga kommentarer: