Min kollega Camilla är grymt duktig på att virka. Dukar, överkast, figurer, allt du kan tänka dig. Nyss virkade hon Svamp-Bob fyrkant. Omöjligt att inte le när du ser honom, eller hur?
Det var av Camilla jag fick ett gammelrosa nystan. Med ett villkor fick jag det. Det måste vara katter på grytlapparna. Sagt och gjort:
Så här blev de! Sisådääär rolig att sticka. Men jag är tapper, biter ihop och stickar en till. Man måste ju ha två. För inte inte bränna sig på ugnsformen, en i varje hand.
Önskar dig en fin lördagskväll!

3 kommentarer:
Snygga katter! Helt klart godkända!
Säger bara: WOW.... Megaduktiga du och tappra ihärdiga du!
Men så fina! Som kattägare blir man lite sugen men så var det detta med flerfärgsstickning... ;)
Skicka en kommentar