Med hjälp av Ruta kunde jag få rätt på maskorna i mönstret. Det hittade jag i Drops julkalender. Tusen tack för hjälpen, Ruta!
Garnet är ju mycket tjockare än vad mönstret kräver. Mina frusna händer har ju högre krav än så.
De är verkligen superhärliga! Och supervärmande! En bra kombination - mina händer är glada och tacksamma!
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Använde stickor nr 3 och yllegarnet har jag ärvt från en god vän.
Garnet är ju mycket tjockare än vad mönstret kräver. Mina frusna händer har ju högre krav än så.
De är verkligen superhärliga! Och supervärmande! En bra kombination - mina händer är glada och tacksamma!
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
5 kommentarer:
tror jag tappade hela kommentaren. God fortsättning på julen.
Vilken otrolig pysslare du är.Och så fina pulsvärmare.Synd man inte kan ha såna istället för mina fula kompressionsbandage.
Allt gott
Kram kristina
Superfina! Och så långa och sköna de ser ut. Och snabbt verkar det gå när nya idéer poppar upp i ditt huvud.
Hälsningar Lena.
Hei og god jul til deg. De ble virkelig fine og bildene er så fine også. Jeg sitter og strikker på votter nå og slapper av etter all den etegilden(man blir virkelig trøtt av det også)Kos deg videre. :-)
Jättefina!! :-) Stickar du med magic loop, två på samma gång? Det är härligt med pulsvärmare, de värmer liksom hela kroppen, skumt! :-))
God stickfortsättning! Jag har precis lagt upp för ett nytt projekt, med alpackagarn från Östelren. Är helt kär i garnet redan!
Kram!
:-))
Kul att ni också tycker om pulsvärmarna! Jag blir så glad av era kommentarer!=0))
Jag har stickat dem var och en för sig, har aldrig provat magic loop, har inte 100% koll på hur den tekniken funkar... Ja det är markligt hur en liten värmd handled kan påverka hela kroppstemperaturen! Låter härligt med nytt projekt, blir spännande att se vad det blir!;0))
Har ett framtida vantprojekt på gång, blir intressant att sätta stickorna i!=0))
Skicka en kommentar