Håller som bäst på att sticka ett par nya grytlappar. Fick ett mönster av mamma på andra katter. Mönstret är från Marks & Kattens. Det måste jag ju bara prova! Blir spännande att se hur det blir.
Är grymt nyfiken.
Hoppas du får en fin dag trots kylan!
3 kommentarer:
Det ser ut att bli jättefint med tvåfärgade katter!
Hälsningar hjärtraden.
Jag är också nyfiken, ser jättefint ut! Bomullsgarn?
Från insnöad Zoo keeper :-)))
Japp!=0) Merceriserat bomullsgarn 8/4
Förra katterna var i och för sig oftast enfärgade men med ljusgröna ögon.. så jag använde ju två färger till dem också!;0)
Skicka en kommentar