onsdag 5 december 2012

Nyfiken

Håller som bäst på att sticka ett par nya grytlappar. Fick ett mönster av mamma på andra katter. Mönstret är från Marks & Kattens. Det måste jag ju bara prova! Blir spännande att se hur det blir.

Är grymt nyfiken.


Hoppas du får en fin dag trots kylan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut att bli jättefint med tvåfärgade katter!
Hälsningar hjärtraden.

Zoo keeper sa...

Jag är också nyfiken, ser jättefint ut! Bomullsgarn?
Från insnöad Zoo keeper :-)))

marremorr sa...

Japp!=0) Merceriserat bomullsgarn 8/4

Förra katterna var i och för sig oftast enfärgade men med ljusgröna ögon.. så jag använde ju två färger till dem också!;0)