söndag 9 december 2012

Se upp!!

Varning! Tomte på väg!


När som helst.Var som helst. Hur som helst. De dyker upp när du minst anar det. Kollar om du är snäll. Var beredd på mystiska ljud i skorstenen. Det kan vara han.


Den här tomten ertappade jag på granngatan. Kanske vi får besök i natt?


Hoppas du får en skön adventskväll!

1 kommentar:

Carol sa...

Då får han eld i baken! För här eldas det friskt för att hålla kylan ute. Men snälla har vi varit!