Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
onsdag 12 december 2012
Karta och kompass...
... behöver inte det här gänget.
De vet redan vilken destination som väntar. Närmare bestämt i sydostlig riktning. Sedan västerut. Tar kanske en dag dit. Eller möjligtvis två. Det beror på. Om de tar en paus på vägen.
1 kommentar:
Så underbart charmiga!
Hälsningar Lena.
Skicka en kommentar