onsdag 12 december 2012

Karta och kompass...

... behöver inte det här gänget.


De vet redan vilken destination som väntar. Närmare bestämt i sydostlig riktning. Sedan västerut. Tar kanske en dag dit. Eller möjligtvis två. Det beror på. Om de tar en paus på vägen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart charmiga!
Hälsningar Lena.