måndag 24 december 2012

Påminnelse

Lyssnade på den här sången för jag ville påminna mig vad julens budskap egentligen handlar om. Sången berör på djupet tycker jag. Lyssna du också, vetja'!



 Önskar dig en fortsatt fin och fridfull julafton!

1 kommentar:

Zoo keeper sa...

Precis så är det. Eller skulle vara... God fortsättning!