Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
måndag 24 december 2012
Påminnelse
Lyssnade på den här sången för jag ville påminna mig vad julens budskap egentligen handlar om. Sången berör på djupet tycker jag. Lyssna du också, vetja'!
1 kommentar:
Precis så är det. Eller skulle vara... God fortsättning!
Skicka en kommentar