söndag 30 december 2012

Vardagsyssla

Skulle vika tvätt. Genast kom det två hjälpredor och anmälde sig frivilligt att bistå. Trevligt att få lite hjälp.


Varmt tack för din hjälp och uppmuntrande kommentarer det här året. Det har betytt otroligt mycket för mig. Du har gett mig både glädje och inpiration. Hoppas vi fortsätter att ses här på bloggen, du är varmt välkommen att följa mig även nästa år!

Önskar dig ett gott slut och en god början på det nya stundande året! Kram!

5 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Gott nytt år!

Queen of Kammebornia sa...

Haha, katter är bra på det där, att tro att de hjälper till :) Kram!

Zoo keeper sa...

Vilka fina kissar! :-) Gott Nytt År till dig med, jag häger på sickåret 2013! Vi ses på bloggarna188nuffitne! Kram! :-))

Carol sa...

MEN - har ni katter??! Eller följde med i tvättkorgen? Tack själv Marie för din goa härliga och hantverkssprudlande blogg! Gott nytt år till er och de i stödjer! Muchos blessos!

PIa sa...

Men.. jag säger som Carol - har ni katter? Eller har jag drabbats av demens så jag glömt bort det?
Självklart kommer jag att fortsätta kika in här hos dig. Du har så mysigt här!
Kram!