lördag 29 december 2012

Mysdag

Tre tjejvänner på besök. Skönt att sitta inne när snön yr utanför.


 Sitta inomhus och se snön göra figurer på fönstret.



Fika. Te. Kaffe. Saft. Blåbärskaka. Prat. Mys.


UFO-stickningar. Prat. Mys. Tyda koftbeskrivning. Få hjälp. Mys.


Mer snö. Mer prat. Mer mys. Äta pasta med kyckling i örtsås. Prat. Tända ljus. Mys.



En mycket njutningsfull lördag! Jag uppskattar det mycket!


Önskar dig en fin fortsättning på helgen!




2 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Det låter som en helt underbar lördag! BARA energi-input! Det bästa i livet liksom, man behöver inget mera! :-))

Pia sa...

Härlig lördag!!! :)
Önskar dig och din man ett Gott Nytt År!! Kram!