Fika. Te. Kaffe. Saft. Blåbärskaka. Prat. Mys.
UFO-stickningar. Prat. Mys. Tyda koftbeskrivning. Få hjälp. Mys.
Mer snö. Mer prat. Mer mys. Äta pasta med kyckling i örtsås. Prat. Tända ljus. Mys.
En mycket njutningsfull lördag! Jag uppskattar det mycket!
Önskar dig en fin fortsättning på helgen!







2 kommentarer:
Det låter som en helt underbar lördag! BARA energi-input! Det bästa i livet liksom, man behöver inget mera! :-))
Härlig lördag!!! :)
Önskar dig och din man ett Gott Nytt År!! Kram!
Skicka en kommentar