tisdag 11 december 2012

Sommarminne

Vad passar bättre en sån här vitgnistrande knarrande kall decemberkväll än att avnjuta en rykande het kräm på sommarens rabarber!


Gjord på kärlek, vaniljstång och kanel. Lite vatten, socker och potatismjöl. Och massor av rabarber förstås. Tack fina sommar vad du gav, med värme och sol!


Inga kommentarer: