Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Åh, de ser varma och mysiga ut! Och extra knorr med de fina flätorna! :-))) Nu efter höstlovet, så har man märkt att hösten är här, det är mörkt och kallt... Ylle på fossingarna är ett måste... :-)))
Dags för sockar är det verkligen, fast jag använder dem i och för sig nästan året runt. Jättefina!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Åh, de ser varma och mysiga ut! Och extra knorr med de fina flätorna! :-))) Nu efter höstlovet, så har man märkt att hösten är här, det är mörkt och kallt... Ylle på fossingarna är ett måste... :-)))
Dags för sockar är det verkligen, fast jag använder dem i och för sig nästan året runt.
Jättefina!
Skicka en kommentar