Jag och Snögumman har bestämt att sticka vantar tillsammans, så därför har jag nu virkat ett par i väntan på vant-stickningen. Blev inspirerad av Annas mönster på Stickfrossa, mönstret hittar du här
Fast jag tog bort krullet och gjorde ett annat avslut.
Anna har så fina mönster, tycker jag! Har ju även stickat hennes muddar, det mönstret hittar du här
Önskar dig en fin fortsättning på lördagskvällen!
1 kommentar:
Så fina vantar du har gjort! Särskilt den blåa kanten.
Skicka en kommentar