lördag 17 november 2012

Frusna händer

Jag jobbade igår kväll. Utomhus. Hur smart var det med min frusna lekamen. Precis. Inte alls. Cyklade hem med icke-kännbara-tår, knallröd näsa och fingrar som var så kalla att jag knappt fick runt dem om cykelhandtagen på styret.

Jag och Snögumman har bestämt att sticka vantar tillsammans, så därför har jag nu virkat ett par i väntan på vant-stickningen. Blev inspirerad av Annas mönster på Stickfrossa, mönstret hittar du här






Fast jag tog bort krullet och gjorde ett annat avslut.





Anna har så fina mönster, tycker jag! Har ju även stickat hennes muddar, det mönstret hittar du här


Önskar dig en fin fortsättning på lördagskvällen!

1 kommentar:

Mmatilda sa...

Så fina vantar du har gjort! Särskilt den blåa kanten.