Idag fick vi matgäster till middagsbordet. Två små människor och två stora. En av de små räckte fram denna fina ljuslykta som gåva.
Den hade tillverkats på förskolan. Och den är så vacker!!
Det blev mat. Efterrätt. Sagoläsning. Apelsinätande. Lek med siffror.
Och lite prat med de stora människorna också. Vi gläder oss över en mycket trevlig kväll!
Hoppas du får en fin vecka!


2 kommentarer:
Tack! Vilket fint tips på ljuslykta. Passar bra för mig som är på en förskola hela dagarna! / Annika
Åh, Så roligt att någon får nytta av min blogg! Kul!
Skicka en kommentar