fredag 23 november 2012

Äventyr

Virkade ett par barnvantar. Kände mig äventyrslysten. Därför provade jag att tova dem. I tvättmaskinen.


Spänningen var olidlig. Hur skulle de bli?





Tja... De blev inte så tokiga. Ibland är det bra med äventyr.


Önskar dig en fin och skön helg!

2 kommentarer:

Zoo keeper sa...

Jättefina! Dina vantar är som små konstverk! :-) Men vad fort det går! Hur lång tid tar det att virka ett par? Det tar nog 3 kvällar för mig att sticka ett par vanliga Lovikavantar. Utan tjusiga broderier... :-))
Idag har vi hämtat hem ännu en gerbil. Han är bara 6 veckor och jättesöt. Nu hoppas vi att de två famla tycker om honom! :-))
Trevlig helg!

Mmatilda sa...

Otroligt fina vantar med det broderade (påvirkade?) bladmönstret!