Jättefina! Dina vantar är som små konstverk! :-) Men vad fort det går! Hur lång tid tar det att virka ett par? Det tar nog 3 kvällar för mig att sticka ett par vanliga Lovikavantar. Utan tjusiga broderier... :-)) Idag har vi hämtat hem ännu en gerbil. Han är bara 6 veckor och jättesöt. Nu hoppas vi att de två famla tycker om honom! :-)) Trevlig helg!
2 kommentarer:
Jättefina! Dina vantar är som små konstverk! :-) Men vad fort det går! Hur lång tid tar det att virka ett par? Det tar nog 3 kvällar för mig att sticka ett par vanliga Lovikavantar. Utan tjusiga broderier... :-))
Idag har vi hämtat hem ännu en gerbil. Han är bara 6 veckor och jättesöt. Nu hoppas vi att de två famla tycker om honom! :-))
Trevlig helg!
Otroligt fina vantar med det broderade (påvirkade?) bladmönstret!
Skicka en kommentar