torsdag 29 november 2012

Färgklick!

Bland mina svarta, grå, mörkblå, bruna och mörklila kläder behövdes en liten färgklick tyckte jag. Så det blev ett par vantar till. Med klara färger.





Med klara färger är det praktiskt. Det är svårt att tappa bort dem. De syns ju ganska så tydligt. Jag gillar när det är praktiskt.

3 kommentarer:

carol sa...

Helt otroligt fina! Urläckra färger! Dock svåra att ha på jobbet väl.. ;-) Men på väg dit lär de både lysa och värma! Kram till dej du flitiga skaperska!

Queen of Kammebornia sa...

Vilka fantastiska vantar! Jag tycker om spiralformen! Och färgerna! Jag håller just på att fotografera ett par vantar som jag stickat för ett senare inlägg :) Kram!

Mmatilda sa...

Dessa var ju helläckra! Vilka färger!