Stickade en halsvärmare till min frusna hals. Hittade nämligen ett jättefint mönster på en.
Det är Stickamera som knåpat ihop det. Gör som jag - beställ ett, vet ja'! Sidan hittar du här
Ville egentligen sticka den i det underbara solgula garnet som hon hade stickat den i, men det var slut för tillfället. Så det fick bli det här ljuslila istället. Ganska bra det också.
Nu är min hals varm, go' och glad!
2 kommentarer:
Snyggt! Fint fall, ligger perfekt på axlarna och värmer gott!
Fin! och snyggare i lila än gul tycker jag nog! / Annika
Skicka en kommentar