tisdag 20 november 2012

Puh!!


Garnet räckte! Men det var då på håret...! Ibland ska man ha lite flyt.



Tänkte att lite pärlor kunde pigga upp.


Flitens lampa brinner i vant-virk-verkstaden. Skönt. Ännu ett par färdiga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt otroligt så mycket fint du gör! Hela tiden nya alster.
Hälsningar Lena.

Zoo keeper sa...

Fantastiskt fina vantar, gillar färgkombon jättemycket! :-)))) Och kul med spetskant, det skall jag pröva nästa gång, det blir fint och "damigt" tycker jag! :-)

Rebecca sa...

Väldigt fina och annorlunda :)Färgerna var verkligen häftiga !

Karin sa...

Hej! Vilka tjusiga vantar och en trevlig sida, tittar snart in igen. Ha en bra dag, Karin

Annika GW sa...

Håller med! Pärlorna piggade verkligen upp! Jättefint! / Annika