Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Det är helt otroligt så mycket fint du gör! Hela tiden nya alster.Hälsningar Lena.
Fantastiskt fina vantar, gillar färgkombon jättemycket! :-)))) Och kul med spetskant, det skall jag pröva nästa gång, det blir fint och "damigt" tycker jag! :-)
Väldigt fina och annorlunda :)Färgerna var verkligen häftiga !
Hej! Vilka tjusiga vantar och en trevlig sida, tittar snart in igen. Ha en bra dag, Karin
Håller med! Pärlorna piggade verkligen upp! Jättefint! / Annika
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Det är helt otroligt så mycket fint du gör! Hela tiden nya alster.
Hälsningar Lena.
Fantastiskt fina vantar, gillar färgkombon jättemycket! :-)))) Och kul med spetskant, det skall jag pröva nästa gång, det blir fint och "damigt" tycker jag! :-)
Väldigt fina och annorlunda :)Färgerna var verkligen häftiga !
Hej! Vilka tjusiga vantar och en trevlig sida, tittar snart in igen. Ha en bra dag, Karin
Håller med! Pärlorna piggade verkligen upp! Jättefint! / Annika
Skicka en kommentar