söndag 25 november 2012

Turkost

Ett par vantar till färdiga i vantevirkningsverkstaden!



Det blev ett par turkosa i all sin enkelhet. Men det enkla kan vara nog så bra.


Hoppas du får en skön söndag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka trevliga alster det tillverkas i den där vantevirkningsverkstaden!
Det verkar gå för högtryck nu till jul.
Kram LoB.

Zoo keeper sa...

Fina! Virkningsverkstaden, eller kanske tomteverkstaden? :-)))

Syster Elin sa...

Tack för senast, vilken härlig kväll! Jag tog mig friheten att länka till dig idag. Hoppas det var okej + att jag lånade en bild!

http://systerelindesign.blogspot.se/2012/11/nya-pysselvanner.html

Maria sa...

Tack! Vilka fina (och många) virkade vantar du har gjort!

Marie sa...

Vilken trevlig blogg! Och vilka fina vantar! Här ska jag kika in ibland och hämta inspiration! Ha en riktigt fin vecka, snart kommer kanske vintern hit till oss i norr :)

Kristina sa...

Oj vad sur ajg blir inte på dig men på blogger. Jag ahde skrivit ett långt inlägg idag och när jag skulel bevisa at ajg inte var en robot tog den bort allt jag skrivit ooch sen gick det inte att komma in o kommentera Så nu är jag föör trött. Så detblir bara et ammanfattade inlägg du rä för duktig på görafina saker och deesutom fota .kram