torsdag 30 augusti 2012

Modig eller dum?

Jag förstår inte varför jag alltid ska få för mig att prova ett nytt obeprövat recept när vi får gäster? Det är mycket märkligt men inträffar mer ofta än sällan. Om man säger så. Ett äventyrligt infall fick jag häromdagen då några vänner kom på besök. Plötsligt fick jag för mig att jag skulle göra en mandelkaka med hallonglasyr ur senaste Buffé.


 Det var en jättemumsig kaka! Ja, det är säkert! Även om det är potatis och kikärter i. Jag lovar!



Severade med lite grädde till. Mums!! Puh...! Ännu ett modigt provande av nytt recept som gick vägen! Klicka på receptbilden så blir den större, om du blir sugen att testa du också. Rekommenderas varmt!




1 kommentar:

Snögumman sa...

Mumsig var ordet!! Tack fina för gott fika. Säg bara till om du vill prova fler recept... ;)