måndag 20 augusti 2012

Överraskning!

Min make var i skogen idag med en vän för att plocka blåbär. Han kom hem med en 5-liters hink fylld med blåbär!



Färdigrensade! Det är kärlek, det!! Är också så otroligt tacksam för fina vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Det var inte lite heller! Dessutom färdigrensade. Det är ju så jobbigt att göra det efter plockningen. Du har en toppenman! Hälsningar Lena.

Digitala Anna sa...

Underbart!

Carol sa...

Åhhh en sån massa mums! :-9 Påminner mej om att jag måste gå och vittja våra 2 amerikanska blåbärsbuskar (They produce very well this year, thank you!)innan fåglarna hinner före!=-o