Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Oj! Det var inte lite heller! Dessutom färdigrensade. Det är ju så jobbigt att göra det efter plockningen. Du har en toppenman! Hälsningar Lena.
Underbart!
Åhhh en sån massa mums! :-9 Påminner mej om att jag måste gå och vittja våra 2 amerikanska blåbärsbuskar (They produce very well this year, thank you!)innan fåglarna hinner före!=-o
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Oj! Det var inte lite heller! Dessutom färdigrensade. Det är ju så jobbigt att göra det efter plockningen. Du har en toppenman! Hälsningar Lena.
Underbart!
Åhhh en sån massa mums! :-9 Påminner mej om att jag måste gå och vittja våra 2 amerikanska blåbärsbuskar (They produce very well this year, thank you!)innan fåglarna hinner före!=-o
Skicka en kommentar