lördag 25 augusti 2012

Förberedelse

Nu gäller det att förbereda sig och vännerna inför den stundande kyla som väntar. Det kommer skapas både till mig själv, vänner och bekanta. Har nyss virkat en sjal, får nog snart användning för den!


Virkade i ett härligt melerat garn i grått/rostfärgat. 80% akryl och 20% ull. Virknål? Min diva nr 9!


Gjorde bara vanliga stolpar, tre stycken och tre luftmaskor, tills jag tyckte den blev lagom stor.


Den blir härlig att svepa om sig!


3 kommentarer:

Carol sa...

Fiiin!
Vad är på G "till dej, vänner och bekanta"? Fått beställningar? Må så gott vännen!

Anonym sa...

Den ser underbart skön ut! Fina färger.Toppen till kalla höstkvällar.
Hälsningar LW.

Malin sa...

Älskar de här bilderna på dig och dina verk liksom de med handledsvärmarna:-). Mysiga. Du är go Marie.Kramar