söndag 5 augusti 2012

Praktiskt!

Jag har stickat ett par pulsvärmare man kan ha sommartid!



Dessa är helt perfekta och mycket praktiska för en så frusen själ som lilla jag!



Jag stickade dem i ett mohairgarn och använde stickor nr 3.



Nu behöver jag inte darra av köld denna vintriga sommar!





Gud ske pris!


10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Så underbara och tjusiga! Att du bara kan.Hälsningar LoB.

Carol sa...

Underbart vackra! Som mormorsspets.
Ljuvliga Marie!!

Malin sa...

Men åhhh så fina. Helt underbara.

Maria sa...

Så fina! Precis vad man behöver en sommar som denna då man faktiskt fryser lite till och från.

Mmatilda sa...

Jättevackra och ser så mysiga och sköna ut!

sennia sa...

Vilka vackra handledsvärmare! Har du hittat på ditt eget mönster eller finns det?

marremorr sa...

Tack för era fina kommentarer!

Mönstret har jag köpt i Kalmar på en garnaffär där. Det är Permin, Fashion Romance.

permin@permin.dk

Lycka till!=0)

Syster Elin sa...

Vilka fina! Men vilket pillerjobb det måste vara, tålamod minsann! Snyggt jobbat!

Pia sa...

Jättefina handledsvärmare OCH jättefina bilder på dig och det stickade!! :)
Kram!

Kristina sa...

Så fina. Tänk om mina armbandage såge ut så där då vore det en fröjd att bära dem, men hjälpmedel ska visst vara fula. Så fina bilder på dig med kram