söndag 19 augusti 2012

Handarbetets diva

Med en glitter-virknål kan inget gå fel! Kaxig och glittrande tar den sig fram, varv efter varv efter


varv efter varv...

1 kommentar:

Julia sa...

Tack för kommentaren på min blogg! :) En sådan härlig glittrande sak har jag också, kunde inte motstå! Ser att du också bor i Umeå, heja Umeå!