.. har jag varit idag. Bara legat och vältrat mig i sanden på stranden. Njutit av solen, fint sällskap och det medhavda fikat. En liten stickning fick följa med. Den vilade också. Men efter några soltimmar fick den nog, och ville bli stickad på. Jag sa okej då. Sommaren är inte riktigt slut än - solen värmer, himlen är blå och havet är vått. Vad mer kan man önska?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar