fredag 17 augusti 2012

Lycka...

... är att ha en snäll granne som man får plocka röda vinbär hos, så att det precis räcker till en rödavinbärspaj med glass, till fredagsmyset.



2 kommentarer:

Mmatilda sa...

Så gott det låter! Jag är så lyckligt lottad att jag har egna bär att skörda, och de håller faktiskt på att vara mogna nu.

marremorr sa...

Så härligt! Det är vår dröm att kunna skörda från egen gröda. En vacker dag, så...