Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Så gott det låter! Jag är så lyckligt lottad att jag har egna bär att skörda, och de håller faktiskt på att vara mogna nu.
Så härligt! Det är vår dröm att kunna skörda från egen gröda. En vacker dag, så...
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Så gott det låter! Jag är så lyckligt lottad att jag har egna bär att skörda, och de håller faktiskt på att vara mogna nu.
Så härligt! Det är vår dröm att kunna skörda från egen gröda. En vacker dag, så...
Skicka en kommentar