Kollade kylen, upptäckte att vi hade lite som måste ätas upp..! Så det blev fullkornsris kokat med ekologisk buljong och gurkmeja. Upp med stekpannan och i med färsk spenat, hackad lök och riven squash, flingsalt och pepparmix. Fram med skärbrädan och hacka' en tomat. Plockade fram tallrikar, la upp, mumsade och njööööt!! Enkelt och fantastiskt mumsigt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar