torsdag 27 september 2012

Skördefest!

Nu i helgen är det Ölands Skördefest! Passa på att besöka den om du har vägarna förbi! Jag har förberett några saker att sälja på Jämjögården på mellersta Öland. Hela Öland lever upp denna helg och blir som en enda stor marknadsfest!



 Några nödkitväskor av varierande storlek..

 Babysockar..



Grytlappar... och lite annat smått och gott!

Här kan du se lite om Jämjögården:


Och här kan du få veta mer om Ölands Skördefest: http://www.skordefest.nu/

Det är ett supermysigt arrangemang som jag rekommenderar varmt! Du kan också fynda många olika typ av hantverk och orginella saker, mat, sylt, saft, inläggningar m m. Åk dit! säger jag bara.

2 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Så fint!!!

marremorr sa...

Tack!=0) Önskar dig en fin vecka med ny underbar inspiration. Sköt om dig!