Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
Fina sockor! Hittar ingen bild på din gröna sjal! Hoppas att den kommer snart. =)
Heja! Jag är fortfarande chockad att du av alla har ufo:n... :) Vi får ses på stickmys snart!
Det är ofta så när man stickar sockor och även vantar att när man är färdig med den ena så tar det emot lite att göra en till. Kämpa på! Det blir jättefint! / Annika
Ja, Medea..! Lugn bara lugn, den kommer på bild!=0) Den som väntar på något gott...;0))Ni är så rara som hejar på! Det betyder mycket!=0)
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Fina sockor! Hittar ingen bild på din gröna sjal! Hoppas att den kommer snart. =)
Heja! Jag är fortfarande chockad att du av alla har ufo:n... :) Vi får ses på stickmys snart!
Det är ofta så när man stickar sockor och även vantar att när man är färdig med den ena så tar det emot lite att göra en till. Kämpa på! Det blir jättefint! / Annika
Ja, Medea..! Lugn bara lugn, den kommer på bild!=0) Den som väntar på något gott...;0))
Ni är så rara som hejar på! Det betyder mycket!=0)
Skicka en kommentar