lördag 22 september 2012

Tack...

... för fina och uppmuntrande kommentarer! Det gjorde att jag våghalsigt tog mig an den andra sockan!

Jag kämpar på...!

4 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Fina sockor! Hittar ingen bild på din gröna sjal! Hoppas att den kommer snart. =)

Snögumman sa...

Heja! Jag är fortfarande chockad att du av alla har ufo:n... :) Vi får ses på stickmys snart!

Annika GW sa...

Det är ofta så när man stickar sockor och även vantar att när man är färdig med den ena så tar det emot lite att göra en till. Kämpa på! Det blir jättefint! / Annika

marremorr sa...

Ja, Medea..! Lugn bara lugn, den kommer på bild!=0) Den som väntar på något gott...;0))

Ni är så rara som hejar på! Det betyder mycket!=0)