Idag fick vi fina matgäster till middag! Tre stycken, ivriga att lära sig hur man äter ugali. De skötte sig exemplariskt, och de tyckte om maten! Till ugalin hade den duktige kocken (min man) gjort kycklinggryta och bönor i sås, allt gick åt! Härligt!
2 kommentarer:
Du skall vara glad att ha en så duktig kock till man.
Hälsningar B-G
Hej! Så kul att du ville och vågade testa min mandel-potatis-kikärtskaka som jag vann pris med i Buffé! Extra roligt att den utföll till belåtenhet, jag blir alltid så glad över att få veta att mina recept fungerar även hos andra. Vilken härlig blogg du själv har förresten! Kikar nog in igen hos dig, och du är varmt välkommen tillbaka till mig. Må så gott, och ha en härlig helg!
Skicka en kommentar