torsdag 7 juni 2012

Välkommen!

Välkommen du härliga sommarsol, vi har längat efter dig!







Härliga sommarsol, hoppas du stannar hos oss!

2 kommentarer:

Carol sa...

GRATTIS på födelsedagen Maliii! Hoppas du har en härlig dag och att det blir ett välsignat spännande år framöver! Kramis Carol

Carol sa...

Hej vännen! Hur har du det? Vad stickas det på nu?? Jag har gjort färdigt en del UFOn, mössor i vanlig ordning. Men nu ska jag ge mej på en liten kofta till ett barn i Manduar. Hej å hå!