Varmt välkommen till min blogg! Hoppas du finner nöje i att läsa stort som smått som händer i mitt liv!
GRATTIS på födelsedagen Maliii! Hoppas du har en härlig dag och att det blir ett välsignat spännande år framöver! Kramis Carol
Hej vännen! Hur har du det? Vad stickas det på nu?? Jag har gjort färdigt en del UFOn, mössor i vanlig ordning. Men nu ska jag ge mej på en liten kofta till ett barn i Manduar. Hej å hå!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
GRATTIS på födelsedagen Maliii! Hoppas du har en härlig dag och att det blir ett välsignat spännande år framöver! Kramis Carol
Hej vännen! Hur har du det? Vad stickas det på nu?? Jag har gjort färdigt en del UFOn, mössor i vanlig ordning. Men nu ska jag ge mej på en liten kofta till ett barn i Manduar. Hej å hå!
Skicka en kommentar