lördag 23 juni 2012

Nyckelpigor



Är i full färd med att designa en ny grytlapp! Exprimenterar, provar, repar upp... gör om... repar upp... gör om... repar upp...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det lönar sig tydligen att experimentera. Resultatet blev lysande! LW

Ulrika sa...

Jättefint!!

Anonym sa...

De blir ju jättefina! Kul när det blir bra!
Kram Elisabeh T

Mmatilda sa...

Jättefint, du behöver inte repa upp eller göra om mer! Tack för en fin kommentar. Ha det bra!