lördag 2 juni 2012

Öronpynt

Virkade dessa örhängen igår. När vi bodde i Tanzania virkade jag många såna här i olika färger, de gillades av damerna där och blev mycket populära! Kunderna som köpte var såväl unga som gamla, örhängena passar damer i alla åldrar!


Då hade jag inte möjlighet att stärka dem, vilket jag gjort med dessa, med hjälp av UnderbaraClara. Tack Clara, för receptet! Jag var lite skeptiskt från början, hur kan detta vita klet sedan torka och bli stelt och osynligt... men det funkade ju alldeles utmärkt!!


3 kommentarer:

Snögumman sa...

Så fina! Vill ha!!! :P

Anonym sa...

Oj vad fina! Vad kul att du har så många ideer! LW

Anonym sa...

Vad fina! Du inspirerar verkligen till nya virk-projekt!
Kram Elisabeth T